Kterou CPU platformu vybrat?

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pondělí Leden 26 13:54:19 CET 2009

>S Keilem mám jednu nepøíjemnou zku¹enost.
>Kód se chová tak jak nechi (nic pøekvapivého ;-). Emuluji a v kritickém
>místì emulátor zabloudí. Nechápu proè. Pridám za inkriminované místo
>NOP. Ejhle funguje to! Koukám na to tak blbì ze se mì koleka zeptá co se
>mi stalo ....

O aky emulator presne slo?

Bohuzial, cast "emulatorov" je v skutocnosti nejako maskovany monitor... a tam je toto nevyhnutelna vlastnost vzhladom na neexistenciu jednobytovej breakpoint instrukcie v '51. Prepisanie 1-bytovej instrukcie  instrukciou skoku do monitora (2-3 byte) ovplyvni nasledny kod,  a ak sa tam skace obidenim povodnej instrukcie, problem je na svete.

Obvykle to v navode uvedene v nejakej forme je, ale nie je lahke na prve citanie pochopit, o co presne ide; naviac je to v pripade ze chcete robit nejake "source code debugging" takmer nemozne okontrolovat, ci k takemu niecomu nedoslo.

>Stejný kód stejný kompilátor (komletní kopie obojího), jiný poèítaè a
>nepodaøilo se to opakovat.

wek