stmivani zarivek

Pavel hw@itherm.cz
Pondělí Leden 26 12:47:01 CET 2009

uz se to tady resilo driv, ja vychazel z tohoto designu a jeden stmivac
postavil, nakonec jen na bast desce
http://www.irf.com/technical-info/refdesigns/irpldim2e.pdf
chodil pekne, ale podarilo se mi sehnat u jednoho z nasich zakazniku
(tridonic) originalni stmivace a tak jsem se na to vykaslal
tridonic pouziva nejaky obvod od dialogu, na nejake rozebirani to ale
nevidim, jsou uz vestavene v podhledech.
jinak stmivace na zarivky s 1-10V vstupem ma i Elkoep

Pavel

----- Original Message -----
From: "Jakub Ladman" <ladmanj@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, January 26, 2009 12:33 PM
Subject: Re: stmivani zarivek

> Stmívat by se dalo změnou frekvence, ale stmívač jsem ještě v ruce neměl.
> Lubor

Jen frekvenci tezko.
Ty predradniky ale byvaji, co jsem tak zaznamenal, push-pull s nejakym
deadtime, tak prodluzovanim toho deadtime by se ten vykon regulovat dal.
Ale stmivajici predradnik jsem zevnitr taky nevidel.
Jediny zdroj svetla se stmivanou zarivkou co jsem videl, bylo lekarske tablo
na prohlizeni roentgenovych snimku, kdyz jsem byl na civilce v nemocnici.
Ale nerozebiral jsem ho.
Jakub Ladman