Kterou CPU platformu vybrat?

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Pondělí Leden 26 01:00:27 CET 2009

Dobry den, zrovne ted "zaciname" s ARM od NXP, konkretne LPC2378.
Pro vyvoj pouzivame Eclipse + gcc (yagarto).
Cipy se daji celkem bezne sehnat v TME vcetne "prevodni" desky,
pro normlani kutily.
http://www.tme.eu/cz/katalog/artykuly.phtml?search=lpc2378&idp=1#search%3Dlp
c2378

http://www.tme.eu/cz/katalog/index.phtml#cleanParameters%3D1%26search%3DUMSM
D516%26bf_szukaj%3D+

cela rodina zde:
http://www.tme.eu/cz/katalog/artykuly.phtml?search=lpc2378&idp=1#cleanParame
ters%3D1%26search%3Dlpc%26bf_szukaj%3D+

ceny zacinaji na velmi lidovych cca 70 CZK.

Jedina nevyhoda, neni dostupny v Vami pozadovanem pouzdru.

Jinak jsem naprosto spokojen, jelikoz gcc mi dovoluje psat plne objektove
a kdyz jsem kontroloval vysledny kod, tak takovy bych asi nenapsal.

Vyvojove kity dela treba olimex.

	Slavek

PS: Nefunguje JTAG od kramary (tedy zatim) pro programovani je dostupny
free nastroj FlashMagic (pres UART0).