KV rádio rušeno kontrolerem, jak odrušit?

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Pondělí Leden 26 00:24:23 CET 2009

tie tranzistory Q7-Q8-Q9 prepinaju medzi prijem a vysielanie? Ked
vravite ze pri odpojeni toho modulu rusenie zmizne skusil by som
rozpojit spoj medzi Q9 a tym uzlom kde je C41/D3/L3. Je to priame
prepojenie digitalnej casti (vystup hradiel cez kapacitu G-D) do vstupu
prijimaca.
Ak je ten plosak len dvojvrstvovy premostil by som aj tu prerezanu zemnu
rovinu. Jedna prepojka rovno ponad napis C48, dalsia tesne pod katodou
tej diody. Dalsich par (aspon 3) po dlzke medzi R21/C53 a R44.
Ak to odpojenie tranzistorov Q7-8-9 pomoze tak mame pricinu a budeme ju
dalej riesit, vyskusajte to.
b.