KV rádio rušeno kontrolerem, jak odrušit?

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Neděle Leden 25 20:07:11 CET 2009

ten plosak ma len dve strany? Je tam nejaka spolocna zem pre VF signaly
a digitalnu cast?
Je overene ze sa tam to rusenie dostava zo vstupu? Alebo je
pozorovatelne aj ked sa prerusi signalova cesta medzi niektorymi stupnami?
Ked vam teraz bezi ten procesor nonstop aj stale zapisuje do tej DDSky?
Alebo sa do nej zapisuje len raz a potom je zbrenica ticha?
Tazko sa takto radi, skoda ze nie je plosak k dispozicii v elektronickej
forme...