Piatok: Kviz - kolko je na obrazku kablov? :-)

Kručinský Ladislav ladislav.krucinsky@linde-mh.cz
Neděle Leden 25 10:35:03 CET 2009

Kristovanoho CO TO JE ???
Pane Weku kde se dají koupit ty zacvakávací konektory do DPS kterýma máte rozvedené napájení ?
Koukal jsem se ale běžné drogerie (GM, GES, HADEX) tohle jaksi nevedou.

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Saturday, January 24, 2009 3:26 PM
To: HW-news
Subject: Re: Piatok: Kviz - kolko je na obrazku kablov? :-)

Este to nefacha. Patica je pripravena na ALU, ktora je v QR6 tvorena vhodne naprogramovanou FLASHkou. Tak daleko som sa este nedostal. Najprv musim rozchodit instrukcny dekoder. Do tohoto stavu som to dostal pred Vianocami, ked mi bolo povedane, ze cez Vianoce to nesmiem mat rozvlacene po izbe, takze to dodnes bolo odlozene... ;-)