Internet outuu

RTE rtepema@mbox.vol.cz
Sobota Leden 24 10:03:15 CET 2009

Pridam se take se zkusenosti pro O2.

20.1. Objednávka O2 DUO ADSL
20.1. Obratem zpráva o přijetí

20.1. 13:42 Obratem zpráva "...realizace Vasi sluzby O2 Duo ADSL na
telefonnim cisle 257710637 byla z technickych duvodu prodlouzena.
Kabely spojujici Vasi pevnou linku se siti Telefonica O2 Czech Republic,
a.s., nemaji v soucasne dobe dostatecnou kvalitu pro poskytnuti sluzby
O2 Duo ADSL.
Hledame pro Vas nahradni technicke reseni teto situace..."

20.1. 15:46 "...radi bychom Vas informovali, ze  vlastnosti Vasi pevne
linky 257710637 odpovidaji narokum na Vami pozadovanou sluzbu O2 Duo ADSL.

Potvrzeni zrizeni sluzby O2 Duo ADSL Vam bude v nasledujicich dnech
zaslano na tuto e-mailovu adresu..."

21.1. 20:18 "...dne 21.01.2009 Vam byla na telefonnim cisle 257710637
aktivovana sluzba O2 Duo ADSL.."

Dále již stručně.
22.2 jsem nainstaloval samoinstalační balíček. Linka ADSL se
nepřipojila. Zákaznické centrum mi sdělilo, že ADSL ještě ne, prý až
25.1. Tak jsem zapnul modem 23.1 rána a ejhle, ADSL připojeno.

Od ústředny jsem asi více než 5 km, rychlost podle LUPA.CZ
Down: 3163 kbps, Up: 158 kbps, ping 325-667ms, průměr 394,80 ms

Pro zajímavost ping na Voip operátora hlas.802.cz  cca 13ms, +- 1ms.

Jinak ostatní služby nic moc.
Odesílání e-mailu více jak hodina ze smtp.o2isp.cz na tiscali, 60 minut
na yahoo. Přihlášení do pošty 1-5 minut, mojekonto často nefunkční.
Takže jenom ta akční cena to zachraňnuje.

Petr Mařík