OT: Nejsem paranoidni ale co kdyby

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Pátek Leden 23 21:45:03 CET 2009

Uplne nahodou umrela SIM . Stare SIM-ky mely nejake pocitadlo
autentizaci a to bylo prekroceno, nebo proste umrela jinak. Jeste bych
zkusil vycistit kontakty a jiny mobil...
Z techdle starych SIM slo vycist IMSI a Ki a kartu si "duplikovat" .
Pokud to nemate, smula, jen vymenit a nove uz  "klonovat" nejdou :-(