jak na ebay?

J.Polivka jpolivka@vol.cz
Pátek Leden 23 18:17:42 CET 2009

Tak nevim jestli si rozumime nebo ne. Jsem zastancem pevneho terminu
ukonceni aukce.
Kazdy ma stejnou moznost.
Aukcni sine se take pronajimaji na urcitou dobu a pak se s vami nikdo
nebavi. za dvermi cekaji dalsi najemci teto aukcni sine.
Jindra Polivka

----- Original Message -----
From: "V P" <vvitty01@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, January 23, 2009 12:17 PM
Subject: Re: jak na ebay?

konecny cas je naopak dulezity, protoze jinak neni mozne rozume zajistit aby
aukce byla nejakou dobu vystavena a uzivatele meli predstavu do kdy mohou
prihazovat. jak chcete ukoncit aukci jinak, nez v zadany cas? a to i tehdy,
pokud se prihozem ten cas prodluzuje o predem definovanou casovou jednotku -
stale je urcen vychozi (resp. v tomto pripade spis konecny) bod.

u zbozi prodavaneho ve vetsine internetovych aukci nelze pouzit system
"pokud do X minut po prihozu jineho neprihodi dalsi, aukce konci".

V.