Presto a jedna zahada

n11444@seznam.cz n11444@seznam.cz
Pátek Leden 23 18:49:39 CET 2009

Pokud to spravne chapu, tak jste ve druhem kroku rucne zastavila chod
procesoru (tedy zrejme -MCLR pinem) a zpet povolila az v kroku c.7, takze
nevim v cem je problem :-)
Jinak ze aplikace nebezi na napajeni Presta neni nic zvlastniho. Presto meri
pruchozi proud a jako zdroj je mekke (tim spis pri pouziti jineho nez
dodavaneho USB2.0 kabelu). V manualu je vzdy doporucovano pouzivat externi
napajeni.

S pozdravem,

Zdenek Novotny
Pandatron.cz

ICQ: 328639127
Tel.: +420 723 846 377
Web: http://pandatron.cz
Mail: info@pandatron.cz

----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa@zirafoviny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, January 23, 2009 4:35 PM
Subject: Presto a jedna zahada

Hezke odpoledne,

    me nekdo programator Presto od Asixu? Vcera jsem neco zkousela a
rada bych si to overila i na jinem pocitaci a jinem Prestu :-)

    Jde o toto:

    1. Zapnu interni napajeni z Presta a zarizeni bezi
    2. Protoze bezi divne, tak dam povel k zastaveni chodu programu
    3. Vypnu napajeni a pak nahraju novy program
    4. Zapnula jsem napajeni z aplikace a ta se nerozebehne, Presto ji
stale drzi v resetu
    5. Je potreba vypnout vlastni napajeni aplikace
    6. Zapnout napajeni z Presta
    7. Povolit chod programu
    8. Pak uz vsechno funguje i pri napajeni z vlastniho zdroje aplikace

    Zkousela jsem to nekolikrat zopakovat a stalo se to vzdy, pro
jistotu se chci ujistit, ze to tak je i jinde.

    Nechce se mi napsat do Asixu o bugu a pak zjistit, ze to je asi
nekde v pocitaci. Uz se mi to jednou stalo. Program UP delal roztodivne
vtipy, opakovane, ale jenom ten muj. Jiny ne. A jak pak vypadala jako
pako co si to vymysli.

Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz