Piatok: Kviz - kolko je na obrazku kablov? :-)

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pátek Leden 23 09:21:31 CET 2009

> vymienaju nam od radiacie unavenu kabelaz tak sme boli pozret a urobili
> zopar foto. Tak mozeme skusit maly piatkovy kviz :-) Kolko je na obrazku

Mne by spis zajimalo, jak casto se ty kabely od te radiace unavi a jak se to
na nich projevuje.
Je to tim ze kabely byly pro provoz v radioaktivnim prostredi spatne zvoleny,
nebo se tyto vymeny budou co par let opakovat?

Jakub Ladman

PS: Jedno me petimesicni zamestnani z doby kdy jsem jeste nebyl schopen ukecat
nikoho aby mne bez dokoncene VS vzal do vyvoje elektroniky byly instalace a
sprava uz relativne velkych pobockovych ustreden, kdyz jsem ty rozvody videl
poprve, tazene vsechny stejnou dvoulinkou, bez carky dokumentace, firma byla
v dluzich a neposlala mne ani na skoleni, myslel jsem si ze se v tom naprosto
neda vyznat. Po mesici jsem pochopil system jak to vsichni delaji a najit
mezi desetitisici svorkami ty spravne nebyl az takovy problem.

Ale stejne jsem rad ze uz to nemusim delat, byla to desna nuda, a navic
ustredna byla casto zahulena vratnice kde mi smradlavy clovek vnucoval hnusne
kafe.