jak na ebay?

Navrh A P navrhpcb@centrum.cz
Pátek Leden 23 01:29:55 CET 2009

prihod v poslednich 5ti vterinach :-)

jinak s timto travit cas a hlidat to, tak to musi byt super kauf, ja jsem rychle zjistil, ze se mi to nevyplati (s tim travit cas a hlidat posledni vteriny) a je to jen adrenalin :-) radsi si to koupim o trochu draz normalne ale asi jak co...

jeste to delat pres mobil, to musi byt o to vetsi adrenalin, latence 2 sekundy :-)