energeticka navratnost solarnych clankov

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Leden 22 22:57:16 CET 2009

 22.1.2009, 22:49:23

Predpokladejme, ciste hypoteticky, ze jsme se nejakym zazrakem zhodly
na tom kolik energie je potreba na vyrobu nejakeho panelu. Ten panel
namontujeme nekde na pousti kde bude cerpat vodu. Cerpadlo bude
pohaneno ss motorem jehoz pracovni napeti odpovida napeti panelu. Kde
je nejakej menic nebo akumulator ?

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz