jak na ebay?

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Leden 22 21:53:00 CET 2009

 22.1.2009, 21:46:20

He, he , he. Dalsi problem mezi klavesnici a zidli. To jsou tento
tyden nejake extra skvrny na slunci ?
Kdyz si pane Lukesi prectete neco o tom jak funguje ebay, treba tady v
konfere, na strankach ebay nebo v nekakem navodu typu "nakupovani na
ebay snadno a rychle", kterych je i v cestine dvanact do tuctu, snadno
objevite reseni vaseho problemu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz