jak na ebay?

azehw azehw@volny.cz
Čtvrtek Leden 22 21:46:49 CET 2009

Někdo tam měl přihozeno víc, ono mu to pak přihazuje "samo", a pokud Váš
příhoz není vyšší než jeho (ale ten nevidíte), máte smůlu...
AZE

----- Original Message -----
 From: "Jaroslav Lukesh" <lukesh@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, January 22, 2009 9:37 PM
Subject: jak na ebay?

Dobrý den,

utekla mi pod rukama věc na ebay, v poslední půlminutě jsem tam přihodil a
hned po potvrzení mi to vypsalo, že tam někdo hodil o půl? víc, tak se to
opakovalo, až vyhrál nějaký robot. Podotýkám, že jsem na to šel z
wap.ebay.de, takže to zobrazení těch ministránek bylo podstatně rychlejší,
než by browser vyrenderoval těch 150k co mají jejich normální stránky. A
ještě k tomu známý byl na telefonu a zatímco jsem přihazoval, refreshoval
stránky a hlásil cenu.

Chtěl bych se proto zeptat, jestli máte s něčím takovým dobré zkušenosti, co
se dobře ovládá a je stabilní, na co si dát pozor a pod?

Děkuji, J. Lukeš