autor

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Čtvrtek Leden 22 14:42:27 CET 2009

Prave, aby se to pripeklo zpet. I kdyz je mi jasny, ze to nemusi vyjit a
je to takovy "vareni z vody", teda z kremiku.
Na carradio.sk je urcite ma, bud cisty nebo nahrany. Jen mu reknete jaky
mate radio (Audi Concert AUZxxxx) a je to. Je schopny vam nahrat
prislusny obsah. To radio ma nejaky kod (je v eeprom), budete mit pak
jiny, ale to Vam rekne, nebo tam nahraje pozadovany.
Jeste znam v Praze jednoho cloveka co je taky mel. Ted jsem mu psal, az
se ozve dam vedet co ma.

Martin Hanek