autor

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Čtvrtek Leden 22 09:12:16 CET 2009

Jeste jeden postup. Ale nezarucuju:
Zkuste ten procak vyndat a "pect" v troube cca hodinu na 200 stupnu.
Nekteri lidi tvrdi, ze to funguje a jede dale. Tvrdi, ze to neni
poskozena bunka eeprom, ale prechod mezi nohama a chipem.

A na disku jsem nasel jeste jine "reseni". PIC12F675 s programem, ktery
se zaradi nekam do radia a pry to jede taky. Osobne jsem to nikdy
nezkousel, mam pouze rusky popis, ale ti jsou na tyto veci machri.

Martin Hanek