autor

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Čtvrtek Leden 22 08:21:53 CET 2009

Dne Thursday 22 of January 2009 06:29:00 Jan Waclawek napsal(a):
> Vam sa to kurenie odpormi nejako zapacilo... :-)
Verte ze nezapacilo, majitel autoradia, to navrhoval hned jak jsem
identifikoval chip, co je na to teplo citlivy.
Ja se snazil najit cistsi reseni, ale davat do toho radia 42EUR je proste
zbytecne moc.
Obzvlast je-li v tom stejny firmware a zase se to po case po*ere.

> Onak by ma zaujimal mechanizmus tej poruchy. Pokial viem, retencia naboja v
> plavajucom hradle EEPROM bunky sa teplotou vyrazne zhorsuje, takze to musi
> byt nieco ine...

Ten mechanismus by mne taky zajimal, ovsem nemam jak se do toho podivat :-(
To ze je to eeprom bunkou jsem se dozvedel tady z hw-news, ostatne jsem to
tipoval na nakontaktovani chipu na pouzdro, nebo neco podobneho,
souvisejiciho s teprolni roztaznosti.

Jakub Ladman