PRogram na tisk stitku

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Středa Leden 21 20:36:28 CET 2009

Puvodni zprava ze dne 21.1.2009 od "Ing. Libor Konečný":

> Zdravim Potreboval bych radu, kde nalezt program pro tisk etiket
> RAYFILM. Potrebuji abych na kazdou etiketu (nebo na vsechny ) mohl
> vlozit do pozadi obrazek a na kazdou etiketu vlozit z databaze cislo
> a toto cislo se na kazde etikete menilo dle vzorce.

Takovych programu jsou tuny, to mi nerikej, ze jsi na zadny nenarazil.
Nevim, jak ty zdarma. Ve volne chvili bych mohl mozna neco doporucit.
Nebo klidne i vyrobit.

> Zkousel jsem WORD, ten neumi inkrementaci automaticky ani kdyz zadam
> vzorec, a excel si zase neporadi s obrazky v pozadi , office je
> tezkopadny.

Pokud vcera ten tvuj soukromy dotaz byl na toto, tak pak jsi ho zcela
spatne polozil, protoze tohle je samozrejme ptakovina, to by se ve
Wordu snadno udelalo pres hromadnou korespondenci a tisk etiket.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz