PRogram na tisk stitku

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Středa Leden 21 20:31:05 CET 2009

Neslo by to dvoufazove? V prvni vlne potisk obrazku, v druhem pruchodu
dotisknout inkrementovana cisla.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: ""Ing. Libor Konečný"" <support@mikrovlny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, January 21, 2009 8:24 PM
Subject: PRogram na tisk stitku

Zdravim
Potreboval bych radu, kde nalezt program pro tisk etiket RAYFILM.
Potrebuji abych na kazdou etiketu (nebo na vsechny ) mohl vlozit do
pozadi obrazek a na kazdou etiketu vlozit z databaze cislo a toto cislo
se na kazde etikete menilo dle vzorce.
Zkousel jsem WORD, ten neumi inkrementaci automaticky ani kdyz zadam
vzorec, a excel si zase neporadi s obrazky v pozadi , office je tezkopadny.
Neni nekde nejaky programek na vlozeni obrazku s titku a dotiskne jen
cisla z databaze?
Zkousel jsem ruzne programky, ale byly je pouze pro text.
Dekuji za pripadne rady.
LK