Konektivita O2 je pres 50Gbit Re: Internet outuu

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Středa Leden 21 14:24:48 CET 2009

chcel som vyskusat traceroute na nejaky server z cesnetu, povedzme VUT v
Brne a porovnat s tracert na nejaky 'komercny server' povedzme ten
kyslik. Bohuzial nedovidim dalej ako vo vnutri cernu, neviem ci sa to da
nejak ojekabatit aby to vypisalo celu cestu. Tam by sa dalo porovnat
kade sa to routuje z akademickej siete do akademickej siete a z
akademickej do volneho internetu. Niekto kto sedi na cesnete by to mohol
vyskusat z druhej strany, mne to nejde