Kompatibilita OKI

aze azehw@volny.cz
Středa Leden 21 14:21:05 CET 2009

Nikdo neporadí? Tak vám poradím já :)))  Snad se to může někomu hodit.
Risknul jsem to, získal jsem levně zánovní, ale nefunkční C5200.
Přenosový pás a zapékací jednotka C3100 a C5200 jsou stejné.
Tonerové kazety jsou také stejné, jen té z C3100 brání k nasazení do válce
C5200 plastové víčko na dírkách pro 2 čudlíky, a to se dá vyloupnout.
Válce z C5200 jsou s těmi z  C3100 naprosto stejné, ale opět jim brání k
vložení jeden čudlík Čudlíky jsem nechal, odšrouboval jsem z tiskárny jen
plíšek s výřezy pro ony čudlíky.
P.S. Není to na tisk fotek, ale barevných. Jestli je vše opravdu stejné,
nezkoumám. Hlavní je, že to funguje.
Možná zkusím probudit tu 5200, má navíc LAN...
AZE

----- Original Message -----
From: "aze" <azehw@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, January 16, 2009 2:42 PM
Subject: Kompatibilita OKI

Nemohu se dopátrat informací, zda jsou tonery a válce tiskárny OKI C5200
použitelné v tiskárně C3100 a naopak. Mám dojem, že C3100 je starší sestra
C5100,
přitom např. jeden typ válce se hodí pro C5100, 5200, 5300, 5400, ale o 3100
se nikde nepíše. U válců C3100 je psána životnost 13000, u řady 5xxx je
17000. Jiný rozdíl jsem nenašel.
Pásová jednotka a zapékací jednotka C3100 a C5200 mají shodná katalogová
čísla.
Nevyzná se v tom někdo? Není v tom ještě nějaký jiný problém, kterými nás
výrobci tiskáren oblažují?
AZE