[OT] Co je to "kubik" zemniho plynu ?

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Středa Leden 21 13:26:09 CET 2009

u nas bol motivovany ten prechod z m^3 na kWh prave tou roznou
vyhrevnostou podla nadmorskej vysky. Na webe maju zoznam obci a kazda ma
priradeny koeficient. Rano som si tam klikal a Bratislava bola tusim
1.05 a strba 0.89. Plyn rovnaky ale ludia vyssie zrejme potrebuju na
ziskanie rovnakej energie spalit viacej, takze maju nizsiu cenu za m^3
ale rovnaku za kWh.