[OT] Co je to "kubik" zemniho plynu ?

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Leden 21 13:23:49 CET 2009

 21.1.2009, 13:18:13

No spravedlivejsi to jiste bude, ale domnivam se, ze duvodem k
zavedeni uctovani za kWh, nebyla touha po spravedlnosti ale
marketingove duvody. Proste aby i Mana Vomackova jasne videla ze topit
plynem je levnejsi nez elektrikou.
Velmi mnoho lidi drive uvazovalo: 1kWh elektriny = 1 m3 plynu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz