Internet outuu

brandejs brandejs@orlik.cz
Úterý Leden 20 17:04:59 CET 2009

Kdyby o tom někdo aktuálně přemýšlel, tak mu to snad ušetří trochu času:

Tak ještě další info. Doma mám Radiokomunikace ("výhodná" smlouva na 24 měs.
Premium
ADSL 1M+tel. za 774,- vočí - ale musel jsem tenkrát fofrem řešit "ztrátu"
CDMA za 1180,-
měsíčně, co mi platil zaměstnavatel...), která mi teď končí. Tenkrát to tak
špatná nabídka
oproti konkurenci nebyla - nutnost všude platit výpalné O2 za linku.
Zvyšovat rychlost jsem nechtěl (změna agregace z 1:20 na 1:50 s "rychlejším"
připojením). A pro 3 PC, která za routerem jsou, to v poho stačí.

Radiokomunikace mi to zruší (už je ale 5 minut po dvanácté - výpovědní lhůta
14 dní od 1.
násl. měsíce, ve kterém byla výpověď doručena)   v č e t n ě   linky. Na O2
lze podat žádost-
podle vyjádření jejich call centra-až když je linka "volná". To bych
překlenul CDMA. Ale tím
nestíhám závazný termín 30.1. pro akci s O2 Duo za 500,-.

Zřízení zrušené linky by od O2 mělo vyjít na jednorázových 594,- s DPH,
přenos stávajícího
čísla na tuším že říkal 1250,-.

Shrnutí (z mého pohledu): doufám, že bude nějaká navazující akce po
31.1..... Nebo se dám
ke kabelovce (Česká Třebová), ale radši bych, aby mi doma ještě chvíli
zůstala pevná (synovy
"nutné" telefonáty přítelkyním na pevnou jsou stravitelnější takto, než když
bude utrácet kredit
z mobilu :-)

Nebo má někdo ještě jiný nápad?

Petr