Internet outuu

Navrh A P navrhpcb@centrum.cz
Pondělí Leden 19 23:54:23 CET 2009

1) Radiokomunikace sluzby pro rezidenty jsou nechutne preagregovane a pretizene ve vetsine lokalit. Drive to jelo jak vino, ale jak nabrali klienty tak uz neposilovali patere a vyprodaji to a jede to MAX 50% nominalu vetsinou... Zalezi jak kde ale nikdo vam to nerekne predem...

2) Zmenu smlouvy (rychlosti) i Volny a GTS prilepsi dalsim zavazkem a co teprve predcasna vypoved pri stehovani... VOLNY: doplatite 100% pausalu! CRa: 3500,- pokuta + 50% zbylych pausalu...
Snizeni rychlosti vam Volbny i CRa okoreni 990 Kc poplatkem.

O2 zadne takove chytaka NEMA!
I snizeni ma nyni bez poplatku.

U O2 IP mate dynamickou, ale ta se nemeni treba 2 roky, takze je to pevna zdarma.

Ale operatori dobre vedi, ze cim starsi clovek, tim konzervativnejsi a nic menit nebude...