Internet outuu JEDEEEEE (screen rychlosti)

Navrh A P navrhpcb@centrum.cz
Pondělí Leden 19 23:32:19 CET 2009

Ja myslim ze funguje :-)) Mrknete na tohle: http://rychlost.cz/rs/20090293717.png  (a bacha ted je spicka a ja mam navic notebook pres wifi takze rychlost neni plna)

a vice mene ze zkusenosti oni garantuji min. 50% z synchro rychlosti (jinak je to na reklamaci), takze min jak 4Mbit na dobre lince vam to nepojede (vetsinou to jede 7Mbit u 8Mbit linky) a kterapak wifina za 500kilo vam tohle pogarantuje? Mozna nejaka nevytizena. Navic to muzete kdykoliv vypovedet a sankce je pouze pomerna cast z 990 Kc!!!

U jinych zaplatitte 24x mesicni poplatek jen to fikne ...

Jinak wifi brat jen zadarmo a zanedlouho skutecne wifi za darmo bude... Ale ta stabilita, ze? To je tak na notebook do mesta a ne na PEVNE domaci pripojeni, fuj...