Pr__tokový sníma__

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pondělí Leden 19 23:25:50 CET 2009

Ak tam mate turbulecie, tak ten manometer Vam zrejme aj tak bude ukazovat hausnumero.

Nehovoriac o tom, ze povodne zadanie je indikacia tecie/netecie, co hadam aj v nejakej primitivnej verzii Venturiho trubice (lebo tak sa ta "zuzena rurka" uz asi 200 rokov vola) znamena meranie pri laminarnom prudeni. Kym Vy sa nadriete s dvomi konkretnymi priemermi rurok ktore ste mali poruke, aby ste dospeli k zaveru ze s danym materialom pozadovany minimalny prietok nezindikujete (a teda idete na pivo smutny); ja si to zratam, skocim na to pivo, a az potom zacnem zhanat rurky potrebneho priemeru... ;-)

wek

PS. Pravda bude, samozrejme, ako vzdy, niekde uprostred.