Internet outuu

Serych Jakub Serych@panska.cz
Pondělí Leden 19 21:20:56 CET 2009

Je to tak. Plati se jednotna cena za rychlost do 8Mbps a pokud Vam to diky
vzdalenosti od ustredny jede mene, mate proste smulu. Coz to, to bych nevidel
jako tak fatalni, protoze cenu 8Mbps udelali z puvodni ceny nizsi rychlosti,
takze vsem stastlivcum vlastne "zrychlili zadarmo".

Co je na tom blbe je to, ze IMHO vyrazne precenili prenosovou kapacitu svych
kabelu a lidem, co doposud meli svych stabilnich xMbps z nich udelali
nestabilnich xMbps.

Konkretne ja jsem napriklad mel 4Mbps/256kbps (u Novery, ale to je jedno,
jede to stejne po Telekomackych kabelech) a od spusteni te 8ky mi zacalo
pripojeni silene padat (do te doby jaden pad za zhruba dva roky, od prazdnin
2008 i nekolik padu za vecer). Nekolikrat jsem se domahal zlepseni, ale
skoncilo to na tom, ze oni nic nevidi a mohou mi poslat technika, ale kdyz
nic nenajde, zaplatim 800Kc za jeho vyjezd.

Vzhledem k tomu, ze mam s podobnymi techniky sve zkusenosti (vzdy v podobnych
pripadech to vypada tak, ze jim rikam co je zrejme pricinou zavady a navadim
je step by step na to, co by meli delat :-))), neriskoval jsem 800kc a
objednal u Novery take 8mbps/512kbps (navic uz levnejsich nez byly ty puvodni
4mbps). Jede mi to realne kolem 6,5Mbps/375kbps (mereno pomoci rychlost.cz) a
kupodivu daleko spolehliveji nez to jelo predtim (padlo to za cca 2 mesice
tohohle provozu jen asi 2x).

Jakub Serych