Internet outuu

Rollfree rollfree@volny.cz
Pondělí Leden 19 17:59:46 CET 2009

Samozrejme to jede 5500 kbit/s a ne Mbit/s, ze.

rollfree

*****************

Od: "Rollfree" <rollfree@volny.cz>

Mame od nich 6144/384 uz asi 2 roky a zatim maximalni spokojenost.
Jede to teda cca 5500 Mbit/s realnych dat (takze to pocitaji i s rezii),
ale touto rychlosti to jede naprosto stabilne. Agregaci jsem snad nikdy
nepocitil, nebo si to aspon neuvedomuji.
Rozhodnuti prejit na ADSL povazuji za dobre. Nechal jsem si k tomu
jeste mikrovlnu jako zalohu, kdyby byly problemy. Ale za prvni rok jsem
nemel potrebu ji pouzit a tak jsem ji pak zrusil.
Nemuzu proti nim rict kriveho slova.

rollfree

P.S. Jsem v Brne, asi docela blizko ustredny. Takze to nemusi platit
univerzalne.