Re: TC65 1.kroky

Va Sm SpiritusII@seznam.cz
Pondělí Leden 19 12:48:56 CET 2009

Ano, mame tady desku od alarexu. V desce problem skutecne nebude, modul odpovida na AT prikazy ze ser. portu.
Knihovny M2M architekt nemam k dispozici. Doufam, ze vystacim s temi standardnimy.
Terminal mam vypnuty a MES utilitu jsem nepoustel. Jak zjisitm, ze je skutecne vypnuta? Ma program pro spravu flash pameti modulu nejaky nazev? Myselim, ze se nic takoveho neinstalovalo....