Průtokový snímač

Lubor Otta butan@geoinvest.cz
Pondělí Leden 19 09:29:36 CET 2009

Máte pravdu v tom že výrobci všech, a hlavně pak suchoběžných vodoměru
se brání jejich ovlivnění vnějším magnetickým polem. Přesto základním
principem suchoběžného vodoměru je magnetická spojka. Odolnost proti
vnějšímu poli je realizována použitím 4-polového magnetu a stíněním.
Snímat to halovým nebo magnetorezistivním snímačem vyžaduje velkou
citlivost, pokud použijete protikus magnetickho 4-polu ze suchoběžné
části je to o hodně jednodušší.
Otta
PS. informace od AZE do kamene tesat, jsou zajisté podložena množstvím
pokusu!