AvNet FPGA kit - prvni prusery

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Neděle Leden 18 14:18:49 CET 2009

2009/1/18, Marek Sembol <hwm.land@gmail.com>:
> Reseni - jak bylo i popsano v te diskuzi - je nahradit soubor
> usbser.sys verzi z WinXP SP2. (mohu pripadne zaslat). Nahrada vsak
> neni zcela trivialni! Ve WinXP je zapnuty mechanismus obnovujici
> nektere soubory pri pokusu o jejich prepsani (nevim jak ho vypnout - a
> ani nevim zda je toto vypinani moc rozumne). Takze kdyz soubor
> nahradite starou verzi.... mate tam zas za chvili verzi novou,
> nefunkcni. Resenim je nahrada v safe-modu. Nahradit je treba soubory v
> adresarich Windows/System32/Drivers a Windows/System32/dllcashe
> [...]

Ano, Win si originalne ovladace a dll-ky uschovava v dllcache. Pri
prepise pracovnych dll (typicky v system32) inymi verziami pocas
instalacii, si zmenu vsimne a bez upozornenia nahradi novu dll svojou
z cache. Ponechanie tohto mechanizmu alebo jeho vypnutie nekomentujem.
Osobne to mam vypnute a dllcache vymazanu. Na vypnutie sa da pouzit
napr. program X-Setup ( http://www.x-setup.net/ ). Pozeram, ze
aktualna verzia je platena, no je uvolneny download. Podmienky
pouzitia sa mi nechce hladat a studovat :-( Pouzivam starsiu verziu
6.5, ktora je pre domace pouzitie free.

miro