Re: Průtokový snímač

Rollfree rollfree@volny.cz
Sobota Leden 17 18:30:55 CET 2009

Vodomery s pulznim vystupem, podle provedeni 1-30 pulzu na litr.
Cena prijemna (nejakych 700-800 Kc), zcela bezproblemove, zapoj a hraj.
http://www.trasco.cz/vodomer1.htm

rollfree

Od: "Jan Půhoný" <konference@puhy.cz>

Dobrý den,

poradí někdo, kde sehnat průtokoměr pro připojení na běžný vodovodní
rozvod v domě (3/4 nebo 1 coul, tlak cca 3atm)? Hledal jsem, ale našel
jsem pouze malé přístroje se vstupy o průměru max 1cm nebo průmyslové
přírubové. Jde mi pouze o sledování stavu teče / neteče ne o přesné
měření. Výstupem by měl být bezpotenciálový kontakt nebo integrovaná
optická závora - potřebuji to připojit k MCU. Důležitým parametrem je i
cena. Řešil jste někdo něco takového?
--
s pozdravem Jan Půhoný