Průtokový snímač

"Ing. K.Prokůpek" kpr@seznam.cz
Sobota Leden 17 12:23:52 CET 2009

Kromě běžného mechanického průtokoměru tu jsou i jiné možnosti. Záleží
jakou potřebujete přesnost, podle toho se to dá udělat i doma.

Jedním z adeptů může být indukční průtokoměr. Jednoduše, pracuje to jako
transformátor, akorát to co se tam pohybuje je jádro = kapalina.
Mechanická konstrukce je velice jednoduchá.
http://measure.feld.cvut.cz/groups/edu/bm/krohne/prutok/PG31VH_magnetoind%20prutok.pdf

Další možnost je ultrazvukově, akorát tam už je to mechanicky i
elektronicky složitější.

KPR