OT: asus wl500g prechod adsl->wifi ??

Jan Půhoný konference@puhy.cz
Sobota Leden 17 10:32:04 CET 2009

Dobry den,

pokud tam mate nastaveno (na te krabicce od ISP) automaticke pridelovani
IP pres DHCP tak:

a. Cable Modem or other connection type that gets IP automatically.

pokud automaticky IP nepřiděluje tak:

d.ADSL or other connection type that uses static IP address

a tam to rucne nastavit.

Jinak bych nastavil rezim c. Access Point

s pozdravem Jan Půhoný

http://www.puhy.eu
http://www.obchod.puhy.eu

Jabber - puhy@jabber.cz