Refernecia 4.096V

Jan Martincek jano@martincek.com
Pátek Leden 16 15:41:01 CET 2009

Mame tam operak a absolute value converter konkretne OPA4277PA.

Iba som chcel vediet Vas nazor na to co pouzivate vo svojich aplikaciach vy
- nakolko ja tuto referenciu pouziam 1x.

Dakujem za rady idem to skusit predatasheetlistovat.

-----Pôvodná správa-----
Od: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] V
zastúpení Daniel Valuch
Odoslané: 16. januára 2009 15:32
Komu: HW-news
Predmet: Re: Refernecia 4.096V

no vyborne, je to presne tak ako som predpokladal :-) 10 bitovy
prevodnik, predpokladam ze tam mate v ceste niekolko operakov s offsetom
v desiatkach milivoltov, meracie prevodniky prudu s nedefinovanou
presnostou a zavislostami, ale referencia musi byt +/-1mV...

Co bolo zle z tymi predoslymi cipmi ktore ste skusali?
REF2940 ma:
LOW TEMPERATURE DRIFT: 100ppm/°C max
HIGH ACCURACY: 2%
co nezodpoveda vasemu zadaniu uz ked si otvorim datasheet...

ZRC400F01 tak isto, staci si pozret datasheet.

REF198, mate ten najhorsi, G grade
Temperature coefficient: 5 ppm/°C maximum
INITIAL ACCURACY
E Grade 4.094 - 4.098V
F Grade 4.091 - 4.101V
G Grade 4.086 - 4.106V

ku 10 bitovemu prevodniku vam podla mna tato referencia bohate staci.
skuste napisat preco vam tam nevyhovovala a ako ste na to dosli. problem
bude podla mna inde ako vo vasej referencii...