OT mrsenie mena, was: Plazmy

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Leden 16 14:05:42 CET 2009

Kdyz jsme u tech zazitku ze skoly...

muj kamarad na gymplu nemel jazyky (meli jsme rustinu a nemcinu a po
plysaku jsme si vymenili rustinu za anglictinu) prilis v lasce a tak u
nej v pisemkach byly perly jako:

Sputnik cvajmall obkruzil zemegulu i patom prizemnil sa. (samozrejme v
azbuce)

nebo

Maine Onkel is schooone Snitzel.

Bylo toho jeste mnohem vic, ale tyhle dve byly velmi oblibene jeste
nekolik let po skole.

R.Vicek (nemam nic spolecneho s tim, ze nejaci Ctveraci nekomu vypasli
vicku)