Plazmy

aze azehw@volny.cz
Pátek Leden 16 12:15:50 CET 2009

Samozřejmě, vybíral jsem plazmovku tak, aby měla minimální vyzařování na
pásmech 1.8,  3.5 , 7, 10, 14, 18, 21, 24, 28, 50 a 144 MHz :))
27 jsem nepožadoval, CB už nemám....
Fakt je, že ty CB PA nemají téměř žádné filtry a při zaklíčování zmizel
obraz nejen u nás.....když to mělo jen 8-9V, a nějakých 40W, tak to ještě
šlo.
AZE

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <konfera@efton.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, January 16, 2009 11:32 AM
Subject: Re: RE: Plazmy

Aha, CB. Aj tak, utlm medzi sustavou yagi na streche - kvalitny koax -
transceiver a vysielacom v izbe (v podobe telky) je nepochybne niekolko
desiatok dB, min. 30 dB (3 rady). Naviac ta telka moze mat zrovna na 27MHz
zamerne mensie vyzarovanie, presne kvoli tomu aby CBckari nefrflali.

wek

PS. Pfuj, musim sa za tu hrubicu sam oplut...