avr mega8 nastaveni

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pátek Leden 16 09:07:01 CET 2009

Interni oscilator je nastaven od vyrobce. Vse se nastavuje pres Fuse
bits, konkretne Fuse Low Byte. Datasheet strana 224 a 26.
http://www.atmel.com/dyn/resources/prod_documents/doc2486.pdf
Ale cesky to tezko sezenete. Prece jen se u tohoto aspon precteni
anglickeho datasheetu predpoklada. Nejak si nedovedu predstavit, jak s
tim budete pokracovat dale.

Zkuste si stahnout software k programatorum Elnec. Ten jede i bez HW.
Kdyz jej prepnete do slovenstiny, vyberete atmega8, tak se muzete
podivat na ty konfiguracni bity. Jenze pozor, kazdy software to dela
jinak (pojmenovava) a aby to nebylo vsechno, tak ATmega8 ma bit
naprogramovany=0 a nenanprogramovany=1. Tak aby Vas to nezmatlo.

Martin Hanek