Obsazeni poru com1

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pátek Leden 16 08:50:42 CET 2009

No dobre, dobre...

  Ja jen, ze v puvodnim prispevku o OS nebylo nic, tak jsem dosadil svuj
default..
  Jinak potrebna utilita je soucasti zakladnich systemovych utilit a co ja
prave nechapu, je, jak muze nekdo distribuovat OS, ktery takove utility
v zakladu nema. To je, jako kdyby se prodavalo auto, ktere nema na palubce
indikatory blinkru, nabijeni ani oleje a cekalo se, ze si je uzivatel
v ramci "tuningu" sveho vozu doinstaluje dodatecne, eventuelne ze vetsine
uzivatelu nebude vadit, ze tam vubec nejsou...

  S pozdravem Pavel Troller