Tablet

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Čtvrtek Leden 15 22:28:39 CET 2009

Mel jsem ted jeden pujcenej od Petra Zahradniku cele vanoce s tim, ze si
to budu moci vyzkouset - pozadavky vicemene podobne jako mate vy.

Ac jsem se opravdu snazil a jeste si jej i minuly tyden vzal do prace
tak jsem tomu na chut neprisel - i po cca 3 tydnech jsem nebyl schopen
neco nacrtnout aby cary byly rovne a treba se na sebe napojovaly.

Vratil jsem jej s tim, ze to proste alespon v mych rukach je naprosto
nepouzitelny kus HW.

Pisu ale jen sam za sebe. Treba jsem jen kopyto - nicmene mysi stale
maluji lepe nez tabletem.

Radek Vicek