OT: Plazmy

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Čtvrtek Leden 15 17:49:04 CET 2009

Ne ze by plasma pri maximalním jasu a bile plose nezrala, ale co mi ma kdo
prikazovat a zakazovat, co si smim koupit? Zaplatím za elektrinu? Zaplatím.
Je v cene elektriny ekologická dan? Je. Kdyby to nebylo do konference,
pouzil bych nekolik obtizne publikovatelnych vyrazu na adresu tech ...
(vidite, nekdy to bez vulgarismu nejde, existuje v teto souvoslosti snad
lepsi termin, nez "kokot"?) v Bruselu. Nakopat.

Co bude priste? Pocitace zerou take vic nez dost. Auta uz omezujou (viz
maximalni emise CO2 na kilometr), klimatizace, topeni (to byste neverili,
jak ke globalnimu oteplovani prispiva spotrebovana energie v klimatizacich v
lete a topeni v zime).

Na zaklade ceho se da vystoupit z EU?

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, January 15, 2009 5:39 PM
Subject: Re: OT: Plazmy

2009/1/15 Petr Zahradnik <clexpert@clexpert.cz>:
> Ahoj,
>
> http://digiweb.ihned.cz/c1-32819220-eu-chce-zakazat-plazmove-televize-kvuli-globalnimu-oteplovani

Ne že bych schvaloval že nám chce EU něco diktovat, ale pravda je, že
ty velký televize fakt dost žerou. Nicméně majitele IMHO vytrestá už
účet za elektřinu. (Moje televize bere cca 60W, je to skleněnka 72cm,
50Hz, ty velký plochý berou běžně kolem 300W, takže on to nějakej
rozdíl je.)

Pavel Kadečka.