Super IO

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Leden 15 11:06:19 CET 2009

No, definitivnu odpoved Vam dava samozrejme datasheet.

Mate vytipovany nejaky konkretny obvod? Je lepsie sa bavit konkretne.

wek

PS. Toto vsetko ide riesit aj uplne inak, standardnymi obvodmi: klavesnica a mys bud 8042 alebo priamo do jednocipu; seriak beznym UARTom 16550 a paralel nie je len za hrst 74xx (napokon presne tak bol v povodnom PC aj realizovany).

PS2. Aky pocitac? Musi tam ten jednocip byt? Aka by mala byt jeho uloha?