DSPIC33

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Středa Leden 14 23:48:25 CET 2009

Diky uz to fici.
Ale stava se mi jedna vec, pokud udelam pokusny softik treba blikani
celeho portu B , cili TRISB =0  vystupni  a pak posilam na port B 0xff a
0 , tak diky tomu ze mi to nastavi RB7 a RB6 ktere se pouzivaji pro
programovani, uz to nejde napalit znova, programator pise uknow device.
Zkusel jsem vyhodit krystal, zase ta mrcha najede s interniho oscaku,
protoze jsem jej nezakazal.
Da se to nejak vyresit ? At to nemusim  odletovavat ?
LK