ovladani radiostanice

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Středa Leden 14 21:45:06 CET 2009

> Dobrý den,
>
> chtěl bych se zeptat, jak se ovládá radiostanice, která má jen pár čudlíků,
> ale přesto je pěkně "napěchovaná"?
>
> http://sg.kenwood.com/Communications/Land_Mobile_Radio/TK-2207-TK-3207
>
> Nikde jsem totiž nenašel návod a strašně by mě to zajímalo.
>
> Děkuji, JL.

Zdravím,
  vedle PTT na levoboku stanice bývá ještě pár tlačítek. Na ta se dají
programovat (přes rozhraní z PC) funkce jmenované v popisu. Nahoře bude asi
hlasitost + volič kanálů, ostatní parametry se naprogramují jednou provždy
z počítače a to, co se dá měnit, se navěsí na ta tlačítka vlevo. Jde o profi
stanici, ty jsou velmi nezáživné, nedá se tam dělat skoro nic než si povídat
:-).
  S pozdravem Pavel Troller