OT katalyticke spalovani (was Re: ot:varna deska)

Ladislav Vaiz spam@nagano.cz
Středa Leden 14 15:34:58 CET 2009

On Wed, 14 Jan 2009, Kamil Rezac wrote:

> Pravdepodobne to funguje stejne jako plynove pajecky - chvilku tam
> plamen je - ohriva katalyzator, pak zhasne a na katalyzatoru se pak
> plyn meni na teplo (a CO2) bez plamene

To mi pripomnelo - mam benzinovy ohrivacek, ktery funguje na stejnem
principu - katalyticke spalovani benzinu. Po nekolika naplnenich ale uz
nejde zapalit. Netusite nekdo, v cem by mohla byt chyba? Benzin jsem dolil
:-)

V zasobniku je vata jako u zapalovace. Nad ni je sitka stocena do plaste
valce. V ni je nejaka slozena tkanina, nevim presne, co to je. U prvniho
"horaku" se uplne rozpadla, tak jsem koupil cely "horak" novy. Ale po
nejake tobe taky nefunguje.

Lada