Re: OT: Katování kostù - bylo RE: FM vysilace jako MP3 prehravac do auta

Snail Instruments snail@snailinstruments.com
Středa Leden 14 12:16:37 CET 2009

>Kdyby výrobce jen šetril, potom bych použil
>ceský výraz šetrit. Ovšem pro katování kostu
>ješte ceský ekvivalent nebyl vytvoren. (Nosocistoplena, klapkobrinkostroj ...)
> >
>úspora, prípadne snižování nákladu.

Tak tak. Je to samozrejme jenom subjektivni
dojem, ale katovani kostu na me pusobi trapne
neumele. Ostatne cely web dfens mi nesedi svym
vulgranim a vseznalkovskym stylem.

Srovnejme treba velice vynalezave foneticke
prizpusobeni slova geocacher na geoka^cer. Dokonce se da potkat 'kaceri parta'.

Zatim jsem to nikde nenasel, nicmene muzeme jit
jeste dal - geocachingu se venujici zena je
geokachna a deti geokachnata. Zda se takove
nazvoslovi ujme v plne siri, ale nedovedu momentalne odhadnout. ;-)

J. Hanzal

Daląí informace o konferenci Hw-list