Vytáp__ní LCD panelu, pora__te prosím

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Leden 14 08:55:27 CET 2009

----- Original Message ---------------

>Myslim, ze vyhrievanie skla z prednej strany bude v tomto
>pripade aj namieste. Aby sa to nerozsypalo po roku pouzivania -
>vplyvom teplotnej roztaznosti. Ale mozno to nebude az take
>horuce ;-)

Asi hej. Je vsak otazne, ci to bude stacit. Sklo ma dost malu tepelnu vodivost. Myslel som na to dnes cele rano - ten dazd mi primrzal na okno aj ked auto prave vyslo z garaze kde je 7 stupnov.

Nejake kurenie aj z druhej strany by nemalo uskodit, len treba vyskusat, ci to pomoze.

Na druhej strane by som dal foliu priamo na panel, a medzi touchscreenom a panelom by som urobil vzduchovu medzeru, avsak zaizolovanu z okrajov tak, aby tam nemohol vzduch prúdi. Zhorsi sa sice chyba paralaxy a mozu vzniknut aj odrazy, ale mam obavy, ze ta folia to ani tak nevykuri rozumnym sposobom. Mozem sa samozrejme mylit - treba to vsetko vyskusat.

Takato uloha by sa mi pacila na riesenie, avsak nie pod tlakom ("pruser, teraz sme na to prisli a zajtra to musi byt nainstalovane"). Ja osobne by som zacal tym perinovym kalorimetrom... ;-)

wek