Vytápění LCD panelu, poraďte prosím

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Úterý Leden 13 21:19:54 CET 2009

Dne Tuesday 13 of January 2009 20:58:21 Zdenek napsal(a):
> Ono se to otepleni vlastnim ztratovym teplem lepe zmeri (otestuje) nez
> spocita. Dnes jsem otevrel rozvadec 400x300x150 mm s touchscreenem 15W a
> spinanym zdrojem 30 W a teplota uvnitr byla o nejakych 15°C vyssi nez
> okolni. Tam bych se pri trvalem provozu zamrznuti neobaval.

Opet musim zopakovat, co nekteri pochopili, jini ne :-)
Cela sestava, LCD panel, plus pocitac, plus jeho spinany zdroj
16-30V/1.8,3.3,5,12V, plus invertor podsviceni LCD generuji dohromady 12W
tepelny vykon (kam by ten prikon sel?), to se samo vyhreje v pohode, tady jde
o co nejrychlejsi start po zapnuti.
Touchscreen do toho nepocitejte to je jen kus polepeneho skla mezi prstem
obsluhy a LCD modulem.

Obsluha prijde k vymrzlemu stroji a nemuze delat nic, dokud ten monitor nebude
ukazovat.

Zarizeni bude slouzit 1000km odsud, tj. musi to byt sichr. (ikdyz nikdo kvuli
tomu neumre, kdyz to potrva dele)

Topeni uz je vyreseno, objednal jsem tu topnou folii z conrada - zatim kousek
na test, ted resim jak zajistit aby to topilo jen pri nizkyh teplotach.

Jiz jsem vyjmenoval nekolik moznosti co mam, ale zadna neni z meho pohledu
idealni, rad bych neco jako http://www.semic.cz/pasiva/B14_02.pdf ta prvni
tabulka, ale na 0°C, nebo 10, max. 20, ne 45 - to by topilo i v lete a to je
kravina, to by zbytecne zkratilo zivotnost.

Jakub ladman